Dag tre.

Mina föräldrar.

Det ska handla om mina föräldrar. Ja du. Det är ett svårt kapitel faktiskt. Har funderat på vad jag ska skriva.
Tyvärr så lever varken min pappa eller mamma längre.

Min mamma va en alldeles underbar person! Hon va ALLT!!!
Älskar henne väldigt mycket OCH saknar henne fruktansvärt mycket!
Finns inte nog med ord som kan beskriva detta...
Orkar inte heller skriva om det, kan inte, då inte orden räcker till.

Min pappa fanns inte med i min uppväxt. Jag tillbringade lite helger och nåt lov hos honom.
Kan inte påstå att jag egentligen kände honom.
Han va väldigt snäll ändå min pappa, jag har inget ont att säga om honom.
Jag kan väl inte skriva så mycket mer eftersom jag inte kände honom.

Isch... detta får räcka om detta. Det är svårt, inget jag kan sätta ord på!


Puss och Kram från Annika, på väg till en massa städning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0