Dag nio.

- min tro.

Jag tror inte på Gud. Jag vill nog kalla mig själv ateist.
Jag tror på saker man någorlunda kan bevisa.
De står skrivet i bibeln att gud skapade Adam och Eva.. bla bla...
Adam och Eva fick bara söner enligt bibeln.. eh.. hur funkar det lixom??

Jag tror på ödet, att allt har en mening, att livet kan vara både jobbigt, svårt, lätt och alldeles underbart.
Att livet kan var jävligt orättvist.Jag tror på godhet och ondska, för de finns båda delarna!
Jag tror på människan, att alla gör sina val på det sätt dom tycker är bäst. Jag vill tro att allt hör ihop, på mer sätt, större sätt än jag ännu förstått... man lär hela livet ju ;)


Puss Å Kram från Annika, på väg ingenstans!

Ps, Idag har jag börjat sluta röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0